Pagini

27 august 2014

Ce răutăţi poate spune o femeie unui bărbat îmbrăcat în costumul lui Adam

Ce răutăţi poate spune o femeie unui bărbat îmbrăcat în costumul lui Adam:
- Am “fumat” trabuc mai gros ca ăsta!
- Uaaa ce drăgălaş este!
- Aaa! Hai mai bine să stăm îmbrăţişaţi.
- Să stii că se poate corecta prin chirurgie estetică.
- Hopaaa, şi eu care m-am luat după mărimea picioarelor!
- Lasă că găsim noi o poziţie.
- Pot să fiu cinstită cu tine?
- Ah, acum îmi dau seama de ce ţi-ai luat un Porsche.
- Dacă îl udăm poate mai creşte.
- Oare de ce mă pedepseşte Dumnezeu?
- Tot e bine, scăpăm mai repede.
- Nu am mai văzut aşa ceva până acum.
- Aha. Dar e totuşi funcţională, nu?
- Pare cam nefolosită.
- Poate că la lumină naturală arată mai bine.
- Ce ar fi să trecem direct la “ţigara de după”?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu